BSR – מקום של המבורגרים משובחים

רוצים להזמין באמצעות משלוחים המבורגרים טעימים במיוחד? רשת BSR מציעה לכם מבחר של המבורגרים באיכות גבוהה ועוד מבחר מנות טעימות שמוצעות בסניפים שלה.

יש ל-BSR סניפים גם ברעננה וגם ברחובות, ושניהם מאפשרים הזמנת אוכל עד פתח הדלת, וזה לא משנה אם זו הדלת של הבית או הדלת במקום העבודה שלכם.

זה לא משנה אם אתם מסתכלים בתפריט של BSR מסעדת בורגרים רעננה או בתפריט של BSR מסעדת בורגרים רחובות – בשניהם תמצאו את ההיצע המגוון שלנו, ושניהם יכולים לספק לכם אחלה ארוחה שווה, בין שאתם מתכוונים לאכול לבד או ביחד.

המבורגרים, טורטיות, כריכים וסלטים

כל סניף של BSR הוא קודם כל מסעדת בורגרים, ונבחרת ההמבורגרים שלנו מתאימה גם לרעבים וגם למתים מרעב: ההמבורגר הקלאסי שלנו, שעשוי מ-100 אחוז בשר בקר איכותי, מגיע בגדלים של 130 גרם, 260 גרם ו-390 גרם. אף אחד לא נשאר רעב! ויש לנו גם המבורגר קצבים (בשר טחון מ-4 נתחים מובחרים), המבורגר אנטרקוט, המבורגר קריספי צ'יקן ואפילו המבורגר טבעוני של ביונד מיט.

אנחנו יודעים שכל אחד אוהב את ההמבורגר שלו קצת אחרת, אז אצלנו אתם בוחרים את מידת העשייה וגם את הירקות והרטבים שנכניס יחד עם הקציצה לתוך הלחמנייה. יש כמובן גם מבחר של תוספות בתשלום – גם על ההמבורגר וגם בצד. אוכלים עם אנשים אחרים? אל תפספסו את הדילים שלנו! הם מאפשרים לכם להזמין משלוחים כדי לזלול המבורגרים גם בזוג וגם בחבורה.

חוץ מלהציע לכם משלוחי בורגר, יש בתפריט של רשת BSR עוד הרבה אוכל טעים: כריכים נדיבים בג'בטה שמלאים בבשרים טעימים (פרוסות אנטרקוט, קבב מבשר אנטרקוט, שווארמה פרגית, רצועות עוף בתיבול קארי, שניצל קריספי) וגם כריכים טבעוניים (שווארמה טבעונית, פטריות צלויות) ועוד. גם כאן תוכלו לבחור ירקות, רטבים ותוספות לפי טעמכם.

את כל אלו אפשר גם לקבל בתוך טורטייה רכה, וחלק מהבשרים (וגם המילויים הטבעוניים) יכולם להיות תוספת מעולה לסלט הבית הגדול והמעולה שלנו, שיכניס פריכות ורעננות בארוחה שלכם.

ומה עוד חשוב להזכיר? את התוספות שלנו (סיגרים מרוקאיים, ופל צ'יפס, צ'יפס בטטה, כנפיים ברוטב ועוד), את ארוחות הילדים שלנו ואת קינוחי הצנצנת, שלא כדאי לוותר עליהם.

זה קל להזמין משלוח מ-BSR!

בין שאתם רוצים להזמין מסניף BSR רחובות או מסניף BSR רעננה, מדובר בתהליך מהיר ופשוט בזכות אפליקציית משלוחה – אפליקציית משלוחים שעושה לכם את החיים קלים. פשוט מקליקים על המנות שרוצים, ממלאים את פרטי התשלום והכתובת למשלוח ושולחים בקליק אחרון את ההזמנה. אפילו לא תצטרכו לדבר עם אף אחד – אפשר לעשות את ההזמנה אונליין. תוכלו להזמין אצלנו גם משלוח וגם לעשות הזמנה באיסוף עצמי מהסניף, מה שנוח לכם. אנחנו מבצעים משלוחים בכל ימות השבוע (בשישי לפני כניסת שבת וגם במוצ"ש). התפריט המגוון שלנו מציע לכם אוכל טוב שמתאים גם לארוחת צוהריים וגם לארוחת ערב; גם כשאתם מתכוונים לאכול לבד וגם כשאתם בונים על ארוחה משותפת (ואפילו על זלילה מאוחרת במיוחד עם חברים). הוא גם מכוון לכל הגילאים – כאמור תמצאו בו גם מנות נדיבות וגדולות לגדולים, וגם ארוחות שמותאמות לילדים.

מה שהכי חשוב לדעת הוא שלכולם יהיה טעים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור